Saturn Fitness - Klub Fitness Bielany

WARSZAWA BIELANY
Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: 700

Cycling

Trening na rowerze stacjonarnym, powodujący spalanie dużych ilości kalorii w atmosferze kreowanej wycieczki, wyścigu. Intensywna praca całego ciała. 

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 550

Trening Funkcjonany

Trening funkcjonalny to rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. 

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 480

Płaski brzuch + roller

Smukła sylwetka bez wystającego brzucha to efekt systematycznego udziału w naszych zajęciach! Dzięki nim możesz mieć płaski brzuch niezależnie od płci i wieku. Zajęcia prowadzone z dodatkiem rollera.

Poznaj szczegóły
czas: 30 minut, spalone kalorie: 600

Short Class

Półgodzinne zajęcia skupiające się na treningu funkcjonalnym. Rozwijające wszystkie partie mięśni, poprawiające wydolność i ogólną sprawność. Motywem przewodnim Short Class będzie praca na dużej intensywności z niewielkim obciążeniem (masa swojego ciała plus ewentualnie małe ciężary). Zajęcia składają się z ogólnorozwojowej, intensywnej rozgrzewki, omówienia głównego treningu (WoD = Workout of The Day), przerobienia techniki ćwiczeń i samego WoD'a. Właściwy trening trwa do 15 min. W tym czasie zadaniem uczestników jest wykonanie jak największej liczby powtórzeń danych ćwiczeń. W trakcie Short Class skupimy się na gimnastyce, ruchach funkcjonalnych, dynamice i intensywności. Zajęcia odbywają się w strefie funkcjonalnej. 

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: DO 500

Bungee Fitness

Trening fitness z wykorzystaniem... lin do bungee! Podczas ćwiczeń pracują dosłownie wszystkie partie ciała, a szczególnie gorset mięśniowy stabilizujący kręgosłup.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 600

TBC

Pod tajemniczym skrótem TBC kryje się angielska nazwa total body conditioning, czyli wzmacnianie całego ciała. TBC  Modeluje ciało i  pomagają szybko rozprawić się z nadwagą.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 650

TRX

TRX to rodzaj lonży (pasów) wykonanych z bardzo wytrzymałych taśm polimerowych - pozwalających na kompletny, zaawansowany trening, wykorzystując wagę ciała osoby ćwiczącej.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 550

CrossCamp

Nudzi Cię rutyna codziennych ćwiczeń w siłowni? Wbijaj na CrossCamp! Na bazie CrossCamp opierają się zajęcia antyterrorystów, służb militarnych, policji i profesjonalnych sportowców. To forma treningu, jaką uprawiać może każdy, bez względu na wiek, płeć, kondycję fizyczną, czy doświadczenie w siłowni.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 575

SEXY PUPA

Trening wzmacniająco-kształtujący dolne partie ciała, który wykonywany jest rytmicznie do muzyki. Regularne ćwiczenia zapewniają - płaski brzuch, jędrne pośladki i szczupłe uda.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 480

Płaski brzuch

Smukła sylwetka bez wystającego brzucha to efekt systematycznego udziału w naszych zajęciach! Dzięki nim możesz mieć płaski brzuch niezależnie od płci i wieku.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 560

PUMP

Smukła sylwetka bez wystającego brzucha to efekt systematycznego udziału w naszych zajęciach!
Intensywny, statyczny trening ze sztangą, który wyrzeźbi
i wzmocni Twoje ciało.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 850

ZUMBA

ZUMBA - Łatwa i efektywna! Świetna zabawa będąca wydajnym treningiem kardio. Spalaj kalorie i baw się świetnie podczas zajęć ZUMBY, która jest połączeniem latynoskiego tańca i aerobiku.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 610

Step

Doskonałe rezultaty i świetna zabawa - tak najkrócej można opisać zajęcia z platformą - stepem. Trening ten bezpośrednio wpływa na poprawę funkcji psychoruchowych, wzmacnia dolne partie ciała.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 572

Tabata

Tabata – to zajęcia opracowane w oparciu o trening interwałowy – prowadzi to do maksymalnej stymulacji mięśni całego ciała, i do silnego pobudzenia spalania tkanki tłuszczowej.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 250

Zdrowy kręgosłup

ZDROWY KRĘGOSŁUP - to trening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowanie wyprostowanej, aktywnej sylwetki. 

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 250

Stretching

Zajęcia polegające na rozciąganiu mięśni poprzez ćwiczenia i techniki fizjoterapeutyczne. Zajęcia maja na celu w sposób bezpieczny i harmonijny rozluźnić i uelastyczniać całe ciało.

Poznaj szczegóły
czas: 90, spalone kalorie: do 340

Joga

Spokojny trening ciała i umysłu poprawiający przepływ energii w ciele. Znana od tysięcy lat praktyka jogi prowadzi do posiadania zdrowego ciała, uczy opanowanego oddechu, relaksuje i pomaga usuwać stres.

Poznaj szczegóły
czas: 50, spalone kalorie: do 300

Joga kręgosłupa

JOGA KRĘGOSŁUPA - Znana od tysięcy lat praktyka jogi prowadzi do posiadania zdrowego ciała, uczy opanowanego oddechu, relaksuje i pomaga usuwać stres. ZAJĘCIA DLA ZAAWANSOWANYCH SKIEROWANE NA PRACĘ Z KRĘGOSŁUPEM.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: 250

Power Pilates

To system ćwiczeń zawierający w sobie elementy jogi, ćwiczeń izometrycznych i baletu. Został opracowany na początku XX w. przez Josefa Pilatesa. 

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 250

Stretching + roller

Zajęcia polegające na rozciąganiu mięśni poprzez ćwiczenia i techniki fizjoterapeutyczne. Zajęcia maja na celu w sposób bezpieczny i harmonijny rozluźnić i uelastyczniać całe ciało. Zajęcia prowadzone z dodatkiem rollera.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: 250

Pilates

To system ćwiczeń zawierający w sobie elementy jogi, ćwiczeń izometrycznych i baletu. Został opracowany na początku XX w. przez Josefa Pilatesa.