Saturn Fitness - Klub Fitness Bielany

WARSZAWA BIELANY
CZAS TYP ĆWICZEŃ SPALONE
KALORIE
REZULTATY POZIOM
TRUDNOŚCI
55
MINUT
TRENING "W ZAWIESZENIU", SIŁOWY I KARDIO 500
KALORII
POPRAWA KOORDYNACJI I SPRAWNOŚCI RUCHOWEJ, WZROST SIŁY MIĘŚNIOWEJ DLA WSZYSTICH

Bungee Fitness

Trening fitness z wykorzystaniem... lin do bungee! Podczas ćwiczeń pracują dosłownie wszystkie partie ciała, a szczególnie gorset mięśniowy stabilizujący kręgosłup. Zajęcia są przystosowane do umiejętności ćwiczących. Sprzęt daje ogromne możliwości ewolucji od zwykłego bujania po szybkie wyskoki w pionie i poziomie. Podczas godzinnej sesji na sali angażujemy niemal wszystkie partie, a szczególnie gorset mięśniowy podtrzymujący kręgosłup, bo ćwiczenia wymagają stabilizacji ciała. Jeżeli zabraknie napięcia mięśniowego, nie utrzymamy prawidłowej pozycji w większości ćwiczeń takich, jak wyskoki czy nurkowanie. Bungee fitness to też nieograniczone możliwości taneczne!



Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: 700

Cycling

Trening na rowerze stacjonarnym, powodujący spalanie dużych ilości kalorii w atmosferze kreowanej wycieczki, wyścigu. Intensywna praca całego ciała. 

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 550

Trening Funkcjonany

Trening funkcjonalny to rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. 

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 480

Płaski brzuch + roller

Smukła sylwetka bez wystającego brzucha to efekt systematycznego udziału w naszych zajęciach! Dzięki nim możesz mieć płaski brzuch niezależnie od płci i wieku. Zajęcia prowadzone z dodatkiem rollera.

Poznaj szczegóły
czas: 30 minut, spalone kalorie: 600

Short Class

Półgodzinne zajęcia skupiające się na treningu funkcjonalnym. Rozwijające wszystkie partie mięśni, poprawiające wydolność i ogólną sprawność. Motywem przewodnim Short Class będzie praca na dużej intensywności z niewielkim obciążeniem (masa swojego ciała plus ewentualnie małe ciężary). Zajęcia składają się z ogólnorozwojowej, intensywnej rozgrzewki, omówienia głównego treningu (WoD = Workout of The Day), przerobienia techniki ćwiczeń i samego WoD'a. Właściwy trening trwa do 15 min. W tym czasie zadaniem uczestników jest wykonanie jak największej liczby powtórzeń danych ćwiczeń. W trakcie Short Class skupimy się na gimnastyce, ruchach funkcjonalnych, dynamice i intensywności. Zajęcia odbywają się w strefie funkcjonalnej. 

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 600

TBC

Pod tajemniczym skrótem TBC kryje się angielska nazwa total body conditioning, czyli wzmacnianie całego ciała. TBC  Modeluje ciało i  pomagają szybko rozprawić się z nadwagą.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 650

TRX

TRX to rodzaj lonży (pasów) wykonanych z bardzo wytrzymałych taśm polimerowych - pozwalających na kompletny, zaawansowany trening, wykorzystując wagę ciała osoby ćwiczącej.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 550

CrossCamp

Nudzi Cię rutyna codziennych ćwiczeń w siłowni? Wbijaj na CrossCamp! Na bazie CrossCamp opierają się zajęcia antyterrorystów, służb militarnych, policji i profesjonalnych sportowców. To forma treningu, jaką uprawiać może każdy, bez względu na wiek, płeć, kondycję fizyczną, czy doświadczenie w siłowni.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 575

SEXY PUPA

Trening wzmacniająco-kształtujący dolne partie ciała, który wykonywany jest rytmicznie do muzyki. Regularne ćwiczenia zapewniają - płaski brzuch, jędrne pośladki i szczupłe uda.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 480

Płaski brzuch

Smukła sylwetka bez wystającego brzucha to efekt systematycznego udziału w naszych zajęciach! Dzięki nim możesz mieć płaski brzuch niezależnie od płci i wieku.

Poznaj szczegóły
czas: 55, spalone kalorie: do 560

PUMP

Smukła sylwetka bez wystającego brzucha to efekt systematycznego udziału w naszych zajęciach!
Intensywny, statyczny trening ze sztangą, który wyrzeźbi
i wzmocni Twoje ciało.