Saturn Fitness - Klub Fitness Bielany

WARSZAWA BIELANY

Chcesz mieć smukłą wyrzeźbioną sylwetkę lub piękne atletyczne ciało?
Zapraszamy Was na salę ćwiczeń siłowych, na której będziecie mogli dopiąć swojego celu!!! Właściwa sprawność mięśni jest właśnie tym, co pozwala Ci na wykonywanie codziennych czynności, takich jak wchodzenie po schodach, wstawanie z łóżka, czy przynoszenie zakupów do domu. Ćwiczenia oporowe prowadzą do wzrostu siły mięśniowej poprzez zmuszanie ich do większej niż zwykle pracy, dlatego pozwalają również na rozwijanie Twoich sportowych ambicji. Przyjdź do Nas a później buduj i modeluj kształty swoich marzeń!!!
Trening siłowy to jeden z najczęściej stosowanych rodzajów ćwiczeń w większości klubów fitness i na siłowniach. Zwiększają jakość Twoich mięśni, wytrzymałość kości oraz metabolizm organizmu. Wpływają na wygląd Twojej sylwetki i regulują wiele procesów wewnętrznych mających bezpośrednie przełożenie na sprawność i odpowiednie funkcjonowanie naszego organizmu. Trening tego typu poprawia tonus mięśniowy całego ciała, zwiększa wytrzymałość ścięgien i więzadeł redukując przy tym ilość tkanki tłuszczowej. Systematyczne ćwiczenia mogą dodać wiary we własne siły i zmotywować do dalszych działań.


Wybierz wraz z instruktorem odpowiedni dla siebie rodzaj ćwiczeń siłowych i dokonaj tego co zaplanowałeś!!!

 

Właściwa sprawność mięśni jest właśnie tym, co pozwala Ci na wykonywanie codziennych czynności, takich jak wchodzenie po schodach, wstawanie z łóżka, czy przynoszenie zakupów do domu. Ćwiczenia oporowe prowadzą do wzrostu siły mięśniowej poprzez zmuszanie ich do większej niż zwykle pracy, dlatego pozwalają również na rozwijanie Twoich sportowych ambicji. Istnieją różne metody ćwiczeń oporowych włączając w to wolne ciężary, maszyny obciążające, ćwiczenia wielostawowe i te wykorzystujące ciężar własnego ciała. Czuj się zdrowo i podobaj się sobie!!!

 

Najpopularniejsze cykle treningu siłowego to: 
- wytrzymałość 
- siła 
- budowanie masy mięśniowej 
- rzeźba

 

PAMIĘTAJ!!! Każdy z tych cykli często zależy od kalendarzowych pór roku i określany jest innymi obciążeniami, ilością serii, ilością powtórzeń w serii oraz innym czasem odpoczynku pomiędzy poszczególnymi ćwiczeniami.

Łapie Cię zadyszka kiedy podbiegasz do autobusu albo wchodzisz po schodach? Nie możesz przełamać granicy zaplanowanego czasu w biegu na Twoim ulubionym dystansie? Męczą Cie proste czynności życiowe? Niezależnie od Twojego poziomu wytrzymałości treningi tego typu pomagają zwiększyć wydolność, poprawić układ sercowo-naczyniowy i sprawić że będziesz czuł się po prostu DUŻO LEPIEJ.
Jest to kolejny bardzo popularny rodzaj treningów wykonywany przez miliony ludzi na całym świecie. Treningi te powodują zmiany w czynności układu krążenia, układu oddechowego oraz czynności metabolicznych, ponieważ wykorzystują procesy TLENOWE o różnej intensywności, którą ustalamy na podstawie podstawowych przedziałów naszego tętna. To właśnie określenie intensywności danego treningu będą wpływać na to, którą ze „Stref Pracy” będziemy kształtować.

 

Ćwiczenia aerobowe otrzymały swoją nazwę od sposobu w jaki organizm pozyskuje energię podczas ich wykonywania, czyli w procesach tlenowych.
Niezależnie od tego czy chcesz spalić tkankę tłuszczową czy poprawić swoją wytrzymałość przed startem w zawodach, określ z trenerem ‘’Strefę Pracy” na podstawie przedziałów Twojego tętna i zacznij regularnie ćwiczyć. Dzięki temu zwiększysz pojemność życiową płuc, ich maksymalną wentylację oraz możliwości pobierania tlenu z powietrza. Poprawi to Twoją kondycję co będzie miało bezpośredni wpływ na funkcjonowanie w życiu???

 

Intensywność treningu aerobowego
Najefektywniejsze tętno dla ćwiczeń aerobowych zawiera się pomięzy 55% a 85% tętna maksymalnego. Twój poziom aktywności powinien zależeć od tego jaki jest Twój poziom zaawansowania i jakie są Twoje cele.
Początkujący powinni zacząć od dolnego progu i wraz ze wzrostem wydajności mogą trenować coraz intensywniej.
Jeśli Twoim celem jest zrzucenie zbędnych kilogramów, powinieneś utrzymywać się przy dolnej granicy - ćwiczyć bez dużego wysiłku ale przez długie okresy czasu (40-90 min).
Jeśli chcesz przede wszystkim zwiększyć swoją wydolność i wzmocnić układ krwionośny, możesz trenować bardziej intensywnie. Pamiętaj jednak zawsze, żeby nie przesadzać.

 

Proponowane przez Nas rodzaje treningu wytrzymałościowego to: 
- ćwiczenia interwałowe (np.:HIIT) 
- CARDIO (tlenowy) 
- anaerobowy (beztlenowy)

To “Hybryda” dwóch wyżej opisanych treningów. Łączy cechy treningu wytrzymałościowego i siłowego. Pozwala spalić tłuszcz, wymodelować i ujędrnić ciało oraz poprawić Twoją kondycję. Ponieważ stosuje się przy nim stosunkowo niewielkie obciążenia, trening obwodowy nie prowadzi do znacznego przyrostu mięśni. Pojedyńczy jednostka treningowa trwa około 45min. więc jeśli nie masz zbyt dużo czasu na ćwiczenia trening ten w pełni Cię usatysfakcjonuje!!!

Charakterystyka treningu obwodowego polega na ustaleniu od kilku do kilkunastu ćwiczeń, które wykonujemy bez przerwy, przechodząc bezpośrednio z jednej “stacji” na drugą. Przerwy na odpoczynek wykonujemy dopiero po skończeniu całego obwodu. Takie ćwiczenia często nazywane są Treningiem Stacyjnym wykorzystywanym w wielu dyscyplinach sportu. Podobny przebieg mają również ćwiczenia “Łączone”, Dwu-sety, Tri-sety czy Superserie, stosowane jednak częściej podczas Treningów Siłowych.

Jeśli dopiero zaczynacie swoją przygodę z systematycznym ruchem, albo przez długi okres czasu nie mieliście z nim do czynienia - wybierzcie trening funkcjonalny. 
Ukierunkowany jest on na usprawnienie aparatu ruchu, polepszenie samopoczucia I poprawę ogólnej sprawności bez obciążania organizmu ogromnym wysiłkiem i bez nacisku na wielki WYCZYN!!!
Jest on coraz częściej stosowanym rodzajem treningu, wywodzącym się z technik rehabilitacyjnych.  Podstawowym założeniem jest wykorzystanie jego efektów podczas życia codziennego, dlatego przy planowaniu takiego treningu musimy określić naszą mobilność, czyli zakres ruchu. Trening funkcjonalny poprawia równowagę mięśni, korygując w ten sposób wady postawy. Wpływa bardzo dobrze na poprawę wytrzymałości mięśniowej, redukcję tkanki tłuszczowej, stabilizację stawów, dzięki czemu zmniejszamy ryzyko wystąpienia kontuzji podczas ćwiczeń oraz codziennych obowiązków. Jest to trening w którym stosujemy zarówno ćwiczenia izolowone jak I wielostawowe wykorzystujące przede wszystkim ciężar własnego ciała.
Jednak największym atutem takiego treningu jest brak przeciwwskazań do jego wykonywania.


Nudzą Cię te same monotonne ćwiczenia? Dotknęła Cię stagnacja? Potrzebujesz nowego spojrzenia na trening a może chcesz doskonalić zakres wybranej cechy motorycznej? Wybierz trening specjalistyczny!!! Nasza Kadra pomoże Ci ustalić indywidualny program treningowy w oparciu o najnowsze techniki wykorzystując do tego specjalnie zaprojektowaną salę ćwiczeń specjalistycznych.